ellizz

Alla inlägg under september 2011

Av Elin Wallskog - 29 september 2011 17:02

Idag har jag vart med Elin E heter hon! Vi var inne på fejjan en liten stund

    Ful på mig jag vet! ( jag sitter till vänster ) Detta är Sara från igår! hittade ingen annan! :)     

Av Elin Wallskog - 26 september 2011 16:52

Hej idag är jag med min underbara kompis Sara!


Hon skriver:

Tjenatjena!   

Ragge här!!   

JAG OCH ELIN ÄR BÄST SÅ DET BARA!!       

Iallafall så ska vi ta massa foton  nu och sen ska vi träna innebandy lite senare... Det är så j*vla bra! Ursäkta att jag svärde och så. Jag är elva år och född trettionde mars  

Jag är ihop med en som heter Daniel    

Innebandy är roligast om jag måste välja mellan fotboll och innebandy!  

Tyvärr så är jag förkyld och har lite ont i huvet!   

Men,men, jag och Elin har såååååååå roligt!

Hej svejs leverpastej!   Tack för mig! 


Okej, jag lägger ut lite bilder på oss sen så får ni se Sara!     




Av Elin Wallskog - 25 september 2011 11:44

Idag har jag än så länge bara chillat. Men man vet ju aldrig vad som kommer härnäst. Man måste ju ta vara på helgerna och jobba stenhårt i skolan. Fotbollsesongen ute har tagit slut! boooriiing! Nu blir det tråkia träningar innomhus! fast det är kul ändå. På onsdag blir det innebandy!

Men en saak får man ju inte glömma Friidrotten! På måndag!


Sporterna hur jag gillar dem : nr. 1 Fotboll! nr. 2 Friidrott! nr. 3 innebandy!

Av Elin Wallskog - 24 september 2011 18:05

I dag har jag nästan bara suttit framför datorn och tven.

Jag har varit ute och lekt med min lillsyrra och cyklat och handlat.

Nu blir det mer chill! äta gois och sånt! mums!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Know me and my life as Elin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards